Klusa school & Vulkaan - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Shannen - WaarBenJij.nu Klusa school & Vulkaan - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Shannen - WaarBenJij.nu

Klusa school & Vulkaan

Blijf op de hoogte en volg Shannen

25 Januari 2013 | Indonesië, Ubud

Daar ben ik weer!!

Ik hoop dat als jullie dit lezen ook een beetje de zon krijgen hihi.
Woensdagnacht op donderdag ging ik samen met Chiara, Astrid, laurie en Yvonne de vulkaan beklimmen. In het begin ging het super goed en was het super tof, we hebben de zonsopgang gezien van het toppunt van de vulkaan zo gaaf! Toen we helemaal boven waren had k eventjes een momentje voor mezelf super relax. Nou komt t hoor we moesten weer naar beneden en dat vond ik al niet zo top dus deed ik voorzichtig omdat ik niks wou breken of iets. Iedereen was beneden en ik was t laatst en zwaaide naar iedereen toen ging ik onderuit en klapte mijn enkel dubbel en hing mijn tas met de bovenste helft van mijn lichaam over de rand. Nog nooit ben ik zo bang geweest. Dus nu zit ik in het verband en gaat t allemaal wel hihi.

Vandaag 25 januari
Suzanne en Malin zijn vandaag gestopt mrt les geven wat ik onwijs jammer vind! Vandaag hebben we dus heel de tijd gespeeld met de kindjes en was ontzettend leuk. Lekker betekent met ze alle en spelletjes gedaan. 5 u was het afscheid en echt letterlijk iedereen moest huilen was zo zielig!! Maar ze zijn heel erg blij dat ik blijf. Nu vind ik het nog erger omdat ze me zo erg gaan missen en vandaag al een tekening hebben gemaakt voor mij. Elke dag wordt het steeds moeilijker om afscheid te nemen. 2 jongetjes zijn zo veel voor mij gaan betekenen dat ik ze zelf in het weekend mis, ben dan ook erg blij dat t altijd weer maandag is. Met buiten spelen en alles pakken ze altijd mijn hand en willen alles alleen met mij doen zo schattig!!!!
Pap mam wees maar niet bang ik kom gewoon naar huis hihi.
Hoewel ik me hier ook thuis voel.
Maar over 2 weekjes ben ik alweer thuis! Gaat allemaal zo snel..
Ik kan eigenlijk ook niet wachten om naar huis te gaan allemaal zo dubbel gevoel..

Tot snel weer
Veel liefs uit Bali!!

  • 25 Januari 2013 - 11:22

    Sylvia:

    hoi shan,

    nou hier schijnt de zon ook heerlijk,alleen een beetje koud maar ook dat gaat van de week minder worden en met een beetje mazzel is de sneeuw weg als jij terug komt.

    Fijn om weer wat van je te lezen,we wisten alles al maar het is toch leuk om het nog ffies te lezen..!!!

    Van je enkel was ff wat minder maar het weekend ga je weer lkkr feesten, wel jammer dat die meiden weggaan.... Maar leuk dat jij nog ff 2 weken met die kids kan doorbrengen..!!!

    nou meis veel plezier t weekend en we gaan zo lkkr ff skype..

    dikke kus xxx

  • 25 Januari 2013 - 11:46

    Oma En Opa:

    Hoi meis

    Hé gezellig weer een mailtje van je. Opa zei dat er weer een berichtje was.
    Wel minder van je enkel.Wat een avontuur.
    Gatver... eng hoor . Als ik er aan denk, krijg ik de kriebels.
    Gelukkigis het goed afgelopen op je enkel na.

    Ga nog maar veel leuke dingen doen voor jezelf en met de kindjes.
    En wees zuinig op de tekening. .Het is een mooi aandenken.

    Hé Shan, dikke knuffel van ons en veel plezier met het weekend.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


  • 25 Januari 2013 - 16:46

    Cora:

    Heee Shan...
    Wat een belevenissen weer he meid?
    Het is inderdaad jammer van je enkel maar het zal wel erg mooi daar zijn geweest.
    Jammer dat die meiden weggaan maar die kindjes zijn zeker weten bij jou in goede handen en ik geloof goed dat je erg aan ze gaat hechten.
    Als je weer thuis bent kom ik met Fleur naar al je verhalen en belevenissen luisteren.
    Geniet nog ff en wel voorzichtig blijven hoor..knuff

  • 25 Januari 2013 - 18:29

    Tanti:

    hoi Shan,

    je maak zo wel van alles mee hoor.

    en shan je kan die kindjes die 2 ook meenemen naar nederland vindt je moeder vast niet erg en als ze een paspoort hebben is het iets makelijker dan een hondje meenemen.

    die twee jongentjes hoeven teninste niet in caranteire (zal het best verkeerd typen maar dit is in het engels).

    nou kind geniet er maar van en laat ons niet staan he op schiphol over twee weken anders kom ik voor niets vroeg mijn bed uit.

    heeeeel veeel liefs van tanti,ronny en wessie.x x x x x x x x

  • 25 Januari 2013 - 19:35

    Rene Kouwenhoven:

    Hoi juf,

    Je weet, ik ben niet zo van het schrijven. Maar hoe jij schrijft wat je meemaakt, boeit mij ontzettend. Dat de kinderen daar zich aan jou hechten, kan ik me goed voorstellen. Je zal best een leuke juf zijn.
    Geniet er de komende twee weken nog lekker van en geef de kinderen daar ook nog een mooie tijd.
    En als je je terug bent in Nederland, dan weet ik zeker dat jij iets moois hebt om op terug te kijken.

    xx pa

  • 29 Januari 2013 - 12:54

    Thomas Karsdorp:

    Hoi Shannen,

    Ik lees dat je aan het werken bent met kinderen als vrijwilliger. Goed dat je wilt bijdragen aan de wereld om je heen. Misschien wil je na afloop betrokken wilt blijven en andere vrijwilligers wilt inspireren! Jouw ervaringen en acties, in het buitenland en in Nederland, zijn hartstikke waardevol voor andere vrijwilligers.

    Op wereldsupporter.nl delen steeds meer Wereldsupporters, zoals jij, wat ze doen en hoe ze bijdragen.
    Je kan er eenvoudig een CV/account aanmaken en meteen starten met delen wat je allemaal doet. Daarmee maak je ook kans op verschillende awards zoals "Wereldsupporter van het Jaar" of "Wereldblogger van het Jaar". En je maakt er kans op subsidies en beurzen, als je vrijwilligerswerk doet via een van de bij de beurzen aangemelde organisaties. Activity International is een van de aangesloten organisaties dus jij maakt kans op een van de vrijwilligersbeurzen!

    Als je ook je ervaringen wilt delen en anderen inspireren, kijk dan eens op wereldsupporter.nl.
    Of bezoek World Supporter Café, voor vragen of ideeën. Kan ook via Skype!

    Succes!

    Vriendelijke groet,

    Thomas

  • 30 Januari 2013 - 16:13

    Dylan:

    hee shan,
    echt super dat je het zo naar je zin hebt, ben echt super trots dat je dit in je 1tje durft en vind het super dat je het zo leuk hebt.
    ben benieuwd hoe lekker bruin je bent, maar dat zal een stuk meer zijn dan toen we uit turkije kwamen.
    vind het ook super dat je 2 leuke kindjes hebt gevonden die jou heel erg mogen. wat ook heel logisch is ;)
    slaap lekker en nog veel plezier. hoop dat ik je snel weer zie en dat ik dan de foto's kan zien.

    xx Dyl

  • 01 Februari 2013 - 13:11

    Sanny:

    ooooooow mutsefluts !! hoop dat je enkel inmiddels weer beter gaat !!

    dikke kussssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Emigreren met Activity International

Recente Reisverslagen:

13 Februari 2013

Thuiskomt

07 Februari 2013

Laatste daagjes in Bali

30 Januari 2013

Just Bali

25 Januari 2013

Klusa school & Vulkaan

18 Januari 2013

3de week in Bali / alles is mogelijk
Shannen

Actief sinds 20 Okt. 2013
Verslag gelezen: 509
Totaal aantal bezoekers 8879

Voorgaande reizen:

31 December 2012 - 11 Februari 2013

Emigreren met Activity International

Landen bezocht: