Just Bali - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Shannen - WaarBenJij.nu Just Bali - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Shannen - WaarBenJij.nu

Just Bali

Blijf op de hoogte en volg Shannen

30 Januari 2013 | Indonesië, Ubud

Bijna mijn 5de week alweer.
Wat gaat t hard, voor dat je het weet is t voorbij.
Hoe jammer ik het ook vind.
Elke dag word ik steeds hecter met de kindjes.
Dit is mijn laatste week met mijn eigen klas, omdat ze van 1 tot 3 Balinees krijgen en van 3 tot 5 studie tijd dus helaas in mijn tijd. En kan ik ze daarom geen les meer geven. Dus volgende week doe ik groep 3 ook leuk!! Maar toch anders want ben zo gehecht aan mijn eigen kindjes en dan ineens in een week tijd andere kindjes leren kennen, dat gaat niet zo makkelijk.
Als het kon had iemand van mijn klas mee naar huis genomen. Ben echt zo Kloos ben Dewa geworden het is gewoon bijna niet meer leuk. Dewa weet dat tie voor altijd in mijn hart zal blijven zitten en dat als ik kan nog langs kom. Ik zal niemand uit mijn klasje vergeten!! Vrijdag gaan we lekker heel de tijd tekenen en kleuren en lekker gek doen.

Mijn laatste weekend hier ga ik naar uluwatu.
Had gehoord dat het enorm mooi is en dat het heel relax is.
En de beste plek om te surfen, dus van het weekend gaan we surfen!! Hier Bali is alles zo relax je doet hier alles omdat het leuk is en niet omdat het moet. En in Nederland is alles zo gehaast, alsof je op vuur loopt. Zou hier wel kunnen wonen. Voel me hier ook thuis. Iedereen zorgt goed voor elkaar en voor zichzelf dus het is hier fantastisch. Dus volgende vrijdag is mijn goodbye dinner en dat zal wel moeilijk zijn, afscheid nemen van iedereen in het huis en buiten het huis.
Ik ga maar is lekker slapen en morgen weer voorbereiden en naar de markt en dan weer lekker naar mijn lieve kindjes!!
We gaan namelijk vrijdag kadootjes geven aan de kindjes.. Armbandjes waarschijnlijk.
Welterusten allemaal en tot na het weekend.

Veel liefs Shannen.
En bo ik mis je ontzettend broer!!
Ook mijn ouders !!!!!!!

  • 30 Januari 2013 - 16:38

    Sylvia:

    lieve lieve Shannen,

    allereerst missen wij jou natuurlijk ook,en Bo ach die mist je echt als aan t skype zijn snap hij er niks van hij hoor je maar zie je niet ...!!!

    Maar gelukkig voor ons kunnen we zeggen dat je volgende week Zondag weer thuis bent,kunnen we weer ff lekker knuffelen..!!!

    Maar voor jou en de kinderen zal t echt heeeeel moeilijk worden meis,maar t komt goed want voor jou staat dan alweer t volgende avontuur te wachten (de marine....!!!!!)

    Ik hoop dat je een keigaaf weekeinde gaat beleven wel uitkijken met je voet he..!!! ,En toch nog een hele leuke week krijgt volgende week.

    Want je gaat ook nog naar t olifanten park met Suus, wel gaan rijden hoor meiden !!!!!!

    Nou wijfie misschien kunnen we t weekeind nog even skype,gezellie

    sterkte Vrijdag,en geef dewa maar een dikke kus xxxx

    love you <3

  • 30 Januari 2013 - 17:35

    Opa En Oma:

    Hoi meis,

    Het gaat al opschieten en daarom hopen we dat je nog heel veel kan genieten van alles op Bali.

    Woww, de olifanten. Super!!!!!

    Heel veel plezier met het weekend. Lekker surfen enzzz...
    Maar eerst nog lekker gek doen met de kinderen. Dat kan je wel.

    Nou meis, slaap lekker.
    Dikke knuffffffffffffffffffffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!! voor onze aller,allerliefste kleindochter. hahahaha
    Opa en oma. xxx



  • 30 Januari 2013 - 18:23

    Tanti:

    ha shan,

    ik snap dat je de kinderen gaat missen en dat het niet makelijk zal zijn het afscheid. Het is ook best wel lang 6 weken.

    maar geniet er maar van de aankomende week en heel veel plezier in het weekend.
    ik zal mijn zadel en mijn oren alvast opzetten dan ben ik er in iedergeval klaar voor.

    ben ook blij dat je ons mist of stond er nou in je verslag BO en je ouders nou lekker dan.
    heb ik me eigen de drie eerste dagen toen je weg was kapot voor gejankt. (geintje dat eerste dan dat laaste klopt wel)

    nou meid de centimeter van je vader is nu zo kort dat de laatste stukjes heel moeilijk af te knippen zijn.
    (jippie)

    tot volgende week en heeeeeel veeeel liefs van tanti,Ron en wesley x x x x x x x x

  • 31 Januari 2013 - 23:23

    René En Regina:

    Hallo Shan

    jeetje het is toch wat hé, dit had je je niet kunnen voorstellen hoe je jezelf zou gaan voelen. en ja het is dan inderdaad rot om afscheid te nemen.
    Maar shan geniet gewoon nog lekker van je laatste weekje en knuffel ze extra. wij knuffelen jou wel bij thuiskomst ;-) hahahahha groetjes en xxxx René, regina en Yoeri

  • 01 Februari 2013 - 13:17

    Sanny:

    Watttttt dat gaat snel zeg.. dus volgende week zondag ben je al weer thuis...
    Kan me haast niet voorstellen dat het dan alweer 6 weken is... byzar gewoon.

    tja en logisch dat je de kindjes gaat missen. je bent nu zo nauw betrokken bij hun leventjes..
    ze zullen net zo gehecht aan jou zijn als jij aan hen...

    toch wel weer een fijn idee als je straks weer veilig thuis bent hoor... maar wat zal je veranderd zijn....
    in ieder geval een stuk bruiner dan ons allemaal.... maar ook een stuk volwassener als toen je Nederland verliet...

    Nou meiske, doe nog even rustig aan komende week en kom heelhuids terug. Ik hoop dat je enkel inmiddels ook weer wat beter gaat...maar wat een avontuur weer op de vulkaan... hihi...

    dikke knuffelssssss
    Sanny xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Emigreren met Activity International

Recente Reisverslagen:

13 Februari 2013

Thuiskomt

07 Februari 2013

Laatste daagjes in Bali

30 Januari 2013

Just Bali

25 Januari 2013

Klusa school & Vulkaan

18 Januari 2013

3de week in Bali / alles is mogelijk
Shannen

Actief sinds 20 Okt. 2013
Verslag gelezen: 400
Totaal aantal bezoekers 8879

Voorgaande reizen:

31 December 2012 - 11 Februari 2013

Emigreren met Activity International

Landen bezocht: