3de week in Bali / alles is mogelijk - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Shannen - WaarBenJij.nu 3de week in Bali / alles is mogelijk - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Shannen - WaarBenJij.nu

3de week in Bali / alles is mogelijk

Blijf op de hoogte en volg Shannen

18 Januari 2013 | Indonesië, Ubud

Het is zo anders dan iedereen denkt.

Mijn 3de week in Bali het is hier echt fantastisch net een paradijsje.
Iedereen is hartstikke lief en aardig.
Nooit verwacht dat ik dit zou zeggen maar ik mis thuis wel niet dat ik heimwee heb alleen een knuffel van m'n moeder of vader dat zou wel fijn zijn.
Hier in Bali ga je over echt alles nadenken ookal wil je dat niet, zo vreemd!!
Dan zou je denken dat je gevoelens voor iets zo enorm zijn maar uit eindelijk wil je dat gene helemaal niet en wil je luister je eigenlijk naar je hart in plaats je gevoel. Ik merk wel heel erg dat ik volwassen aan t worden ben en dat ik heel goed mijn eigen beslissingen kan maken, en ookal zijn ze niet altijd goed dan ga ik maar op me bek maar dan heb ik er wel van geleerd. Anders kom je er nooit achter hoe t zou zijn geweest als je iets niet heb gedaan.
Ook ben ik er achter gekomen dat ik heel goed voor mezelf kan zorgen en dat niemand voor mij hoef te zorgen. Een heerlijk gevoel..
Ik mis nu juist de mensen die ik niet wil missen maar het wel gebeurt.
Soms is t goed om dingen uit te proberen en op ondekking gaan.
Ook weet ik nu welke mensen er belangrijk voor mij zijn en welke niet.
Soms wil je iets dat onmogelijk is maar niets is onmogelijk want als je echt iets heel graag wil kan je t altijd mogelijk maken.

  • 18 Januari 2013 - 08:53

    Sylvia:

    ``````
    ````hoi meis,

    Nou nou wat een wijze woorden voor een meisje van 19...!!!!

    Ik ben wel SUPER TROTS op jou, dat weet ik wel !!!

    En dat je voor jezelf kan zorgen dat heb je nu wel bewezen zou ik zo denken!!!

    En ja nadenken over het leven ,wie je vrienden zijn en wie vooral niet,en op je bek gaan hoort ook bij het leven messie....!!!!

    Nou weer ff leuke dingen hoor, ff genieten van je toffe weekend die je weer tegemoet gaat dalijk
    het zuiden van Bali, gaaf hoor .

    Veel foto"s maken en naar leuke hotelletjes kijken voor als wij gaan (haha)

    dikke kussss

    en we wappen!!!!!

  • 18 Januari 2013 - 08:58

    Sylvia:


    oja en natuurlijk missen wij jou ook...!!!!!!!(nog 23 dagen!!!!!) we tellen echt niet af hoor,haha
    en die knuffel krijg je dubbel en dwars als je terug komt...hahaha

    love you!!!!<3

  • 18 Januari 2013 - 09:09

    Oma En Opa:

    Hoi toppertje.

    Goed teken dat je die "zeurpruimen" mist.haha.
    En je kent onze lijfspreuk..NIETS IS TE MOEILIJK VOOR HEN DIE WILLEN!!!!!!!!!!
    Je schrijft het zelf al.

    Lieve Shannen.. Geniet, maak lol en kijk vooruit wat je allemaal nog gaat doen op het mooie Bali.
    Heel veel groetjes van ons en iederen die naar je vragt.En dat zijn heel wat mensen.

    HVJ xxxxxxxxxxxxxxxxxxx opa en oma

  • 18 Januari 2013 - 12:30

    Regina En Rene:

    hoi Shan mooi geschreven meid en ja door daar te zijn ga je ook in zien wat je mis, maar we zijn trots op je hoor en zo leer je ook jezelf ontdekken en je kan meer dan je denk.geniet er maar lekker van .
    xxxxx van ons uit het koude kikkerlandje.

  • 18 Januari 2013 - 18:06

    Tanti:

    hoi mevrouw kouwenhoven,

    want zo ga ik je in het vervolg maar noemen als ik je bericht leest.
    ik geloof dat ik maar ga sparen en Wesley ook een paar weken gaat sturen krijg ik ook een volwassen zoon terug.

    maar geniet er maar van want voor je het weet ben je weer terug want de centimeter van je vader begint aardig kort te raken.

    heel veel liefs van ons allemaal x x x x x x x x x x x x x x x x

    ik heb op fb een knuffel voor je

  • 19 Januari 2013 - 11:17

    Sanny:

    Ha Gekke druif !!

    Zozo.. dat was een mooi stukje psychologie in het verre Bali !!
    Uit je woorden te lezen ben je inderdaad bezig met volwassen worden..
    Goed hoor ... geweldige ontwikkeling natuurlijk... en geloof me... alles heeft zn charme´s.
    Over een tijdje zal je het `kind zijn` wel missen.. maar nu sta je voor hele nieuwe uitdagingen in je leven..

    Wat is belangrijk voor je, wie is belangrijk voor je, en hoe ga je straks verder als je weer thuis bent...

    Geniet nog maar lekker van je leventje in Bali.... straks als je weer thuis bent zal je het vrije leventje in Bali juist weer gaan missen.

    Hoe gaat het met de kindjes ? Heb je ze al veel kunnen leren ? Ik ben zooooooo benieuwd naar al je foto´s !!

    Hele dikke warme knuffels van je nicht uit Schiedam...

    xxxx
    Sanny

  • 19 Januari 2013 - 14:38

    Rene Kouwenhoven:

    Hoi Sandra,

    Mooi verhaal, als Shannen thuis is komen jullie maar naar verhalen luisteren en foto's kijken.

    Gr. van je grote knappe neef Rene uit het verre Spaland

  • 19 Januari 2013 - 15:15

    Cora:

    heee lieve Shannen

    meid meid, wat gebeurd er allemaall met je?
    Wat super fijn voor je dat je erachter komt wat belangrijk voor je is en ook wie belangrijk voor jou is om toe te laten in jouw leven!
    Ik hoop dat ik ook een heel klein schakeltje in jou leven mag zijn en blijven!
    Geniet van alle moois om je heen; geniet van alle mensen die lief zijn voor jou en volg je hartje lieverd....ergens op de wereld is ooit voor jou iemand waar jij je leven mee gaat delen maar doe eerst de dingen die belangrijk voor jou zijn om te kunnen zijn wie jij wilt zijn....overal is een antwoord op maar soms is de zoektocht wat lang....

    Hier zitten wij in de kou met die rotte sneeuw dus ben stiekum een heeeel klein beetje jaloers op jou ha ha...nou meid, laat weer eens wat van je horen en geniet.....
    Knuff van Cora

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Emigreren met Activity International

Recente Reisverslagen:

13 Februari 2013

Thuiskomt

07 Februari 2013

Laatste daagjes in Bali

30 Januari 2013

Just Bali

25 Januari 2013

Klusa school & Vulkaan

18 Januari 2013

3de week in Bali / alles is mogelijk
Shannen

Actief sinds 20 Okt. 2013
Verslag gelezen: 545
Totaal aantal bezoekers 8879

Voorgaande reizen:

31 December 2012 - 11 Februari 2013

Emigreren met Activity International

Landen bezocht: