Laatste daagjes in Bali - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Shannen - WaarBenJij.nu Laatste daagjes in Bali - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Shannen - WaarBenJij.nu

Laatste daagjes in Bali

Blijf op de hoogte en volg Shannen

07 Februari 2013 | Indonesië, Ubud

Hallo lieve mensjes,
Al weer mijn laatste 2 daagjes.
Vandaag heb ik samen met Suzanne " een andere vrijwilligster " olifant gereden, was eerst echt doodeng en we pakte elkaar hand vast gelijk, hihi. Toen we eenmaal op de olifant zaten lieten we elkaar handen niet meer los, haha. Er zat een jongen op de olifants hoofd en die dacht dus dat we zusjes waren super grappig. We hebben dik een halfuur op de olifant gezeten en op het einde gingen we t water in en gingen we op de foto en alles.

Morgen is mijn laatste dagje lesgeven en dat ik de kindjes zien. Geef alleen geen les meer aan mijn eigen klas want ze zouden Balinees krijgen maar die krijgen ze niet dus kon ik dus net zo goed les geven. Maar ben bang dat niemand er is.

Zal alles hiër echt heel erg gaan missen.
Ik zit nu al 6 weken met de zelfde mensen en ik heb zoveel mensen weg zien gaan en zien komen dat t zo raar is om zelf weg te gaan. Ik besef het ook niet echt heel erg.
Morgen naar kuta met ze alle en zaterdag lekker strandje en dan helaas naar t vliegveld om Bali gedag te zeggen. Naja ik heb ook wel zin om mijn familie te zien en vrienden!!

Ik heb hier een super tijd gehad en ik zou t zo weer doen!!!
Lots of love, Shannen xxxx

  • 07 Februari 2013 - 16:39

    Opa En Oma:

    Hoi lieve Shannen

    Wat een avontuur weer. Wat een mooie herinneringen en ervaringen heb je op gedaan.
    Wij kunnen niet wachten om je weer thuis te hebben.
    Maar het is voor jouw best moeilijk om alles achter te laten.
    Maak er nog een paar knal dagen van en tot over een paar daagjes.

    Dikke knuf van ons.xxxxxxx

  • 07 Februari 2013 - 16:53

    Charlene:

    Hoi Shannen,

    Ik heb gelezen en gehoord dat je het erg naar je zin hebt gehad de afgelopen weken!
    En vandaag op een olifant! Te gek toch!!??
    Het is best moeilijk om alles daar achter te laten, maar je weet wat je er thuis voor terug krijgt!
    Nog een paar leuke dagen en een hele goede reis!

    Groetjes van Charlene.

  • 07 Februari 2013 - 17:03

    Sylvia:

    hoi MEIS,

    Ik ben blij dat je nog een hele leuke week heb gehad:

    lkkr bij suus geweest en blijven slapen,

    Ik ben heeeel blij dat je alsnog de olifantentocht hebt gedaan(ik denk echt dat je er anders erg spijt van zou krijgen )

    Morgen de laatste dag les en dan je afscheidsfeestje eerst lekker eten en daarna met z,n allen uit..!!!!

    Nou wijfie maak er zaterdag ook nog maar een leuke dag van op t strand dan ben je lkkr slaperig in t vliegtuig,en als je dan wakker wordt ben je lkkr weer in t koude kikkerlandje.....!!!

    nou meis tot zondag..... love you xxx<3





  • 07 Februari 2013 - 17:09

    Rene Kouwenhoven:

    Hoi schat,

    Je schrijft dat je nog maar 2 dagen in Bali bent, je zult het inderdaad wel gaan missen. Wij vinden het niet erg dat je naar huis komt hoor. Geniet van de laatste dagen en maak er iets moois van.
    Ik hoop (weet t wel zeker) dat je 6 leuke weken heb gehad en dat je er je leven lang op terug kunt kijken.

    Tot zondag.

    xx pa

  • 08 Februari 2013 - 10:12

    Coby Engel:

    Shannen ik vind het leuk dat je het heel erg naar je zin hebt gehad je hebt een hoop ervaring opgedaan meis
    maar een zondag is het voor je familie een feestdag zijn ze blij om je weer te zien
    een dikke knuf van mij
    gr...Coby(vriendin van oma)

  • 08 Februari 2013 - 18:35

    Joyce:

    hey shan,

    erg leuk om al je avonturen te lezen ik vondt een kameel al erg laat staan een olifant.
    nou denk ik ook niet dat ik daar toe in de gelegenheid voor komt hoor
    maar ik moet al wel lachen bij de gedachten als ik denk hoe we gelachen hebben op een kameel laat staan op een olifant je moeder en ik samen.

    nou shan je vader heeft inmiddels in zijn vingers geknipt want de centimeter werd zo kort dat het er bijna niet meer van af te knippen was (hij zal wel blij zijn).

    nou kind geniet er nog maar even van wij wensen je in iedergeval een alvast een veilige en goede vucht en ik spreek je vast een zondag nog wel.

    heel veel liefs en XXXXXXXXX van ons.

  • 09 Februari 2013 - 11:19

    René En Regina:

    Hoi shan,
    Als ik het zo allemaal lees heb je veel gezien, gedaan en geleerd. echt waanzinnig. en ja het is inderdaad allemaal zo dubbel hé. nou geniet nog lekker van de zaterdag, en geniet nog van de warmte want zondag ben je blij dat je je paps en mams zie en knuffelt maar geloof me de zon, warmte ga je echt ff missen hahahahaha goeie vlucht en we zien je snel.xxxxxxmet al je verhalen en foto's.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Emigreren met Activity International

Recente Reisverslagen:

13 Februari 2013

Thuiskomt

07 Februari 2013

Laatste daagjes in Bali

30 Januari 2013

Just Bali

25 Januari 2013

Klusa school & Vulkaan

18 Januari 2013

3de week in Bali / alles is mogelijk
Shannen

Actief sinds 20 Okt. 2013
Verslag gelezen: 436
Totaal aantal bezoekers 8879

Voorgaande reizen:

31 December 2012 - 11 Februari 2013

Emigreren met Activity International

Landen bezocht: