Bali 2012 - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Shannen - WaarBenJij.nu Bali 2012 - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Shannen - WaarBenJij.nu

Bali 2012

Door: Shannen

Blijf op de hoogte en volg Shannen

28 December 2012 | Nederland, Schiedam

Hello!
Nou nog 1 dagje en dan eindelijk naar Bali.
Dit is allemaal nieuw voor mij dus ik vind t enorm spannend.
Nog nooit heb ik zo'n enorme keuze durven om alleen naar Bali te gaan maar doordat ik weg ben bij de marine en ik geen vriend meer heb wilde ik als nog wat voor de wereld doen en dit leek mij de perfecte keuze!
Helemaal alleen maar de andere kant van de wereld, heerlijk!!

Dan gaan we maar is proberen te slapen.
Het lijk wel alsof ik opnieuw verliefd ben hihi.
Tot morgen op Schiphol!!

  • 29 December 2012 - 10:40

    Sylvia Kouwenhoven:

    hoi meis,vandaag is het dan zover,straks komen je vriendinnen en familie je gedag zeggen en dan gaan we je naar schiphol brengen.
    Ik ben super trots op je dat je dit grote avontuur aangaat,dat neemt niet weg dat ik je ontzettend ga missen!!!
    Maar we kunnen skypen en ik kan je blog volgen..!!
    nou meis heel veel plezier en wijsheid.
    Ik hoop dat je de mensen in Bali wat van onze cultuur kan vertellen.!!!!
    kijk alsjeblieft goed uit!!!! dikke kus mam xxx love u

  • 29 December 2012 - 10:45

    Rene Kouwenhoven:

    Hoi Shan,

    Eindelijk dan iets digitaals van mij. Ik wens je heel veel plezier in Bali en let aub een beetje op jezelf. We gaan je natuurlijk ontzettend missen, maar over 43 dagen ben je alweer thuis. Aftellen? Welnee.....
    Geniet er optimaal van en tot de 10de februari 2013.

    XXX Pa

  • 29 December 2012 - 14:41

    Tanti:

    hoi shan,

    wij wensen je heel veel plezier en wijsheid toe de komende 6 weken en we zullen je missen.
    ik zal jer zeker gaan volgen maar dan moet je wel je verslag bijhouden he niet dat ik hele dagen achter de pc zit en niets van shan kan lezen.

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx heel veel liefs van tanti omie en big neef

  • 29 December 2012 - 15:10

    Cora:

    Lieve Shan
    Eindelijk gaat jou grote avontuur dan beginnen. Enorm spannend en natuurlijk een beetje eng maar ik weet dat je het aankan; je bent een dappere meid die altijd een klein plekje in mijn hart blijft houden...
    Kijk uit, doe geen gekke dingen maar vooral.....geniet!!!!
    Knuff.....

  • 29 December 2012 - 18:17

    Gerard En Sandra Kouwenhoven:

    Heys mupke...


    Website gevonden, dus ik ga je ook zeker in de gaten houden. Inderdaad dan wel af en toe een berichtje en teken van leven geven natuurlijk. Ongelooflijk stoer en gaaf wat je gaat doen. Je hebt groot gelijk.. je bent maar 1x jong. Vroeger wilde ik (Sanny) graag een paar maanden `proppen` in Spanje, maar inderdaad door vriendje (ome Geer) is het er nooit van gekomen. Uiteraard wel veel mooie vakantie´s beleefd... maar ik dwaal af.... Dusssssss..... Groot gelijk dat je voor dit avontuur gaat. Spannend, leuk, gek en onwijs gaaf... dus geniet van dit avontuur want voor je het weet ben je weer thuis in ons kikkerlandje. Waarschijnlijk kan het voor je ouders niet snel genoeg gaan (wat ik dan ook wel weer kan begrijpen....) maar doe geen gekke dingen daar en kom veilig weer terug....

    Je bent een kanjer !! Geniet ervan meiske...

    xxx
    Sanny en Geer

  • 29 December 2012 - 21:10

    Regina En René En Yoeri:

    nou shannen als het goed is zit je nu in het vliegtuig en is Rotterdam (schiedam) een klein stipje. je avontuur gaat nu echt beginnen. zon , zee strand en zweten en hard werken ;-) maar dat is wat je wilde en jouw droom word nu werkelijkheid oké meid ik blijf je volgen en zal ook op je ouders letten ;-) haha of ze daar op zitten te wachten maar toch oké meid heel veel plezier. xxxxxxxxxxxxxxxxxx van ons uit Rotjeknorr (koude kikkerland).

  • 02 Januari 2013 - 18:49

    Shirley Van Der Eijk.:

    Heeey moppie !
    Oh oh oh wat ben ik benieuwd welke verhalen je nu al hebt verzamelt, je zal wel een hoop beleven daar..
    Ben super blij dat ik je af en toe nog even (snel) spreken kan via WhatsApp!
    Je moet je reisverslag een beetje bijhouden! We zijn nieuwschierig! haha
    Wil je nog even de beste wensen wensen, en veel geluk in het nieuwe jaar!
    2013 vol met liefde, blijdschap & party's hihi x
    Ik spreek je snel lieverd,
    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiedam

Emigreren met Activity International

Recente Reisverslagen:

13 Februari 2013

Thuiskomt

07 Februari 2013

Laatste daagjes in Bali

30 Januari 2013

Just Bali

25 Januari 2013

Klusa school & Vulkaan

18 Januari 2013

3de week in Bali / alles is mogelijk
Shannen

Actief sinds 20 Okt. 2013
Verslag gelezen: 682
Totaal aantal bezoekers 8884

Voorgaande reizen:

31 December 2012 - 11 Februari 2013

Emigreren met Activity International

Landen bezocht: