Vandaag begint m'n grote avontuur. - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Shannen - WaarBenJij.nu Vandaag begint m'n grote avontuur. - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Shannen - WaarBenJij.nu

Vandaag begint m'n grote avontuur.

Blijf op de hoogte en volg Shannen

29 December 2012 | Nederland, Schiedam

Over 2 uurtjes op naar Schiphol met mijn ouders, een vriendin oom tante en neef. Nu beginnen de zenuwen wel een beetje te komen.
Morgen om 1u Nederlandse tijd kom ik aan in Bali, de tijd verschil zal wel eventjes wennen zijn. Wel enorm veel zin in!!
Tot snel!

• 29 December 2012 - 15:35

Sylvia Kouwenhoven:

SPANNEND.....!!!!!
    We nemen op Schiphol nog ffies een borrel met z`n allen !!!!

• 29 December 2012 - 15:48

Joke:

Hoi Bikkeltje

We weten dat je heel erg uit kijkt naar je "avontuur" op Bali.
    Wij zullen je heel erg missen,maar vinden je een kanjer dat je helemaal alleen er voor gaat.
    Geniet en doe veel indrukken op.
    Wij nemen vanavond ook een borrel en proosten op jou.

We HVJ... dikke kuss....van de ouwe Kouwies. xxxxxxxxxxxxxxx

• 29 December 2012 - 16:53

Charlene:

Hoi Shannen,

Ik wens je heel erg veel plezier op Bali.
    Wat een mooie en indrukwekkende tijd zul je daar beleven.
    Geniet er maar van!!!
    En... een goede reis!

Groetjes Charlene.

• 30 December 2012 - 18:19

Sylvia Kouwenhoven:

Hoi Shan ik ben blij dat we wat van je hebben gehoord, meis!!!
    Alleen de manier waarop was ff schrikken [de schrik zit er nog goed in!!!!!]
    Alles ging goed totdat je op vliegveld denpasar aankwam en er niemand op je stond te wachten!!!!!{lekker geregeld!!!!]
    Wij zijn super trots op jou dat je het zelf hebt opgelost met dank aan een meisje die je met de auto naar de plek van bestemming heeft gebracht na 4 uur zoeken!!!!!
    Daar aangekomen hadden ze je pas morgen verwacht, dus nu nog een nacht helemaal alleen in dat grote huis doorbrengen, want de rest wordt pas morgen verwacht..!!!!
    Ondanks alles wensen wij je een geweldig verblijf
    xxxxxpap en mam

• 30 December 2012 - 18:32

Oma En Opa:

Hoi Bikkeltje
    Wat een onderneming weer. Maar je hebt het super goed gedaan op eigen houtje met hulp van het meisje.
    Was het een engeltje misschien? Wat zijn wij trots op je.
    Morgen kennis maken met de andere meisjes die aankomen.
    Jij hebt alvast een goed plekje kunnen uitzoeken om te slapen.
    Het gaat super worden meis..

Dikke knuffffffffff en xxxxxxxxxxxxxxx van ons.

• 30 December 2012 - 21:00

Regina En René:

Hoi super girl ik lees net het berichtje van je moeder jeetje heb jij wee. maar gelukkig heb je karakter en laat je zien wie je bent top meid dat je er toch bent gekomen. lekker even uit rusten en ja je heb de rijk even voor jezelf hahaha en inderdaad de beste kamer uitzoeken je moet het er maar van nemen. nou shan we wachten op je verhaal en ondernemingen hoor groetjes uit het kouwe en natte kikkerlandje xxxxxxxxxxxxxx

• 03 Januari 2013 - 12:55

Cora:

Hoi Shan
    Wat een avontuur weer he meid? Ik hoop dat je het naar je zin
    hebt en er met leuke mensen zit.
    Vanavind komt je mams gezellig bij mij ff koffie drinken.
    Geniet van alles en.....ik blijf je verhalen volgen...