Lesgeven - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Shannen - WaarBenJij.nu Lesgeven - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Shannen - WaarBenJij.nu

Lesgeven

Blijf op de hoogte en volg Shannen

15 Januari 2013 | Indonesië, Ubud

Hallo allemaal,

Sorry dat ik niks van me heb laten horen maar kreeg geen verbinding helaas!! Mijn weekend was echt super leuk.
We zijn naar kuta geweest en uiteraard uit geweest.
Skygarden geweest en dat was onwijs groot helemaal leuk.
Overdag op het strand gechilt super relax.
De golven daar zo onwijs groot je kan daar zo onwijs goed surfen.
Mijn eerste week van lesgeven zit er ookal weer op gaat zo onwijs snel en die kindjes zijn zo leuk!! Willen onwijs graag leren super leuk. Ik ga om 2 u weer lesgeven heb er helemaal zin in.
Liefs uit het zonnige Bali hihi
Xxx

• 15 Januari 2013 - 08:50

Oma:

Hallo meisie

Je kan ons niet blijer maken dan een goed berichtje dat je het naar je zin hebt.
    Via facebook zijn we natuurlijk ook op de hoogte.
    We missen je natuurlijk, maar zijn heel blij dat het super gaat met je op het mooie Bali.
    Hier ligt een dik pak sneeuw en jij grinnikt om ons te kunnen schrijven dat het bij jouw zonnig is.
    Geniet er maar van.
    Nou Bikkeltje, wij gaan aan de dag beginnenen bij jou zit de les er haast op.
    Dikke kus uit het witte Schiedam.
    O ja, groetjes van Pietje en tante Franzi. Die willen ook alles horen over je.

Doeiiiiiiiiii..xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx oma en opa

• 15 Januari 2013 - 10:09

Sylvia:

hoi MEIS,

hey wijffie ben blij dat het goed gaat en dat je het naar je zin hebt.
    Ga nog maar heeeeel veel leuke dingen doen de weekeinde, voor je het weet is t voorbij.
    We doen straks even een afspraak maken om van de week ffies te gaan skype met papa erbij dat is wel leuk [zien we je weer even in het echt,is alweer een week geleden...!!! best lang !!!!]

Ik heb je 2 foto's doorgestuurd naar je wap kan je die aan de kids laten zien...!!!!!
    Die zullen wel raar opkijken van al die sneeuw..!!
    Nou meis ,de les is alweer afgelopen dus gaan we weer gezellig appen...!!!

We missen je heel erg,maar als we dan weer horen dat je het naar je zin hebt dan is dat ok....!!!!

hele dikke kus van mij <3
    love u..!!!!

• 15 Januari 2013 - 11:04

Rene Kouwenhoven:

Hoi schat,

Best wel raar om zo lang je kind niet te zien. Maar ben nog steeds supertrots dat je dit helemaal alleen doet. Maak nog een hoop lol want over 5 dagen zit je alweer op de helft.

gr

Pa

• 15 Januari 2013 - 19:03

Tanti:

hoi shan,

leuk weer wat te lezen van je.
    we vinden het erg fijn voor je dat je het naar je zin heb en dat je een leuk weekend had in Kuta.

jij in kut a geweest en wij hiet kut weer je glibber alle kanten op hier , maar dat zal je wel allemaal van je moeder gehoord hebben wat voor kuta weer het hier is.

ik vindt het zo knap dat je die kinderen les geeft kan me er niets bij voorstellen shannen de juf jammer dat ik niet ff snel om een hoekje kan kijken. als het weer hier niet zo slecht was had ik wel gekomen om ff om een hoekje te kijken maar ja het vliegtuig wat ik wil hebben vliegt niet wegens weersomstandigheden HIHIHI.

nou veel liefs van Tanti, die kale en wessie. x x x x x x x love you

• 17 Januari 2013 - 09:57

Sylvia:

Hoi meis,

We vonden het zo leuk om vannacht te skypen met je ..!!
    Je ffies horen en zien ( je was wel nog een beetje slaperig,maarja het was bij jou 6 uur dus was wel lachen)
    Je hebt ook nog wat van het huis laten zien(zag er goed uit hoor )
    Alleen die hanen en kippen ....serieus!!!!! ARGGGGG
    Maar daar ben jij al weer aan gewend.
    Ik zou net als Joyce ook stiekem om een hoekje willen kijken..!!!
    Nou meis veel plezier het weekend,geniet er van en we horen het allemaal wel weer..!!!!

dikke kusss
    LOVE YOU...<3