Foto's - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Shannen - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Shannen - WaarBenJij.nu

Foto's

Blijf op de hoogte en volg Shannen

08 Januari 2013 | Indonesië, Ubud

Voor mensen die heel graag foto's willen zien..
Die komen vanavond want ik neem m'n iPad mee naar school zodat ik foto's kan maken
Liefs uit Bali

• 08 Januari 2013 - 09:30

Sylvia:

hoi meis,
    Ik zal blij zijn als ik wat foto's zie van jou maar ook waar je bent en met wie!!!!!
    Ben heel benieuwd ..!
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt, we appen gelukkig elke dag met elkaar ben dus wel van alles op de hoogte[hahaha ]
    En de volgende keer gaan we wel wat langer skype hoor,bo vond het heel raar om je wel te horen maar niet te zien..!!! Hij mist je heel erg,ligt hele dagen met je knuffeltje ...<3
    Nou wijffie ik ben benieuwd wat je deze week weer allemaal mee gaat maken..!!
    En wat voor leuke dingen je het weekend gaat doen,heel veel plezier vandaag met lesgeven,ik spreek je zo weer!!! xxxx<3
    love you!!!!!

• 08 Januari 2013 - 09:56

Oma:

Hoi meis

Ook hier nog even een krabbeltje.
    Ik ga zo naar Pietje en t.Franzi.
    Zij zijn ook erg nieuwsgierig naar je belevenissen.
    Ik heb ze dus weer wat te vertellen. En als er foto's zijn, zet ik ze op mijn tablet en kunnen ze ze zien.
    Je hebt ook de groetjes van ze.
    Jij bent haast klaar met de lessen en wij gaan onze dag beginnen.
    Knufffff....oma

• 09 Januari 2013 - 13:08

Sylvia:

hoi Meis,
    Jammer dat je de foto's er niet op krijgt,maar gelukkig is er nog fb...!!!!!
    Ik hoop wel dat je je snel wat beter gaat voelen..
    dikke kus xxxx

• 19 Januari 2013 - 11:18