Foto's - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Shannen - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Shannen - WaarBenJij.nu

Foto's

Blijf op de hoogte en volg Shannen

08 Januari 2013 | Indonesië, Ubud

Voor mensen die heel graag foto's willen zien..
Die komen vanavond want ik neem m'n iPad mee naar school zodat ik foto's kan maken
Liefs uit Bali

  • 08 Januari 2013 - 09:30

    Sylvia:

    hoi meis,
    Ik zal blij zijn als ik wat foto's zie van jou maar ook waar je bent en met wie!!!!!
    Ben heel benieuwd ..!
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt, we appen gelukkig elke dag met elkaar ben dus wel van alles op de hoogte[hahaha ]
    En de volgende keer gaan we wel wat langer skype hoor,bo vond het heel raar om je wel te horen maar niet te zien..!!! Hij mist je heel erg,ligt hele dagen met je knuffeltje ...<3
    Nou wijffie ik ben benieuwd wat je deze week weer allemaal mee gaat maken..!!
    En wat voor leuke dingen je het weekend gaat doen,heel veel plezier vandaag met lesgeven,ik spreek je zo weer!!! xxxx<3
    love you!!!!!

  • 08 Januari 2013 - 09:56

    Oma:

    Hoi meis

    Ook hier nog even een krabbeltje.
    Ik ga zo naar Pietje en t.Franzi.
    Zij zijn ook erg nieuwsgierig naar je belevenissen.
    Ik heb ze dus weer wat te vertellen. En als er foto's zijn, zet ik ze op mijn tablet en kunnen ze ze zien.
    Je hebt ook de groetjes van ze.
    Jij bent haast klaar met de lessen en wij gaan onze dag beginnen.
    Knufffff....oma

  • 09 Januari 2013 - 13:08

    Sylvia:

    hoi Meis,
    Jammer dat je de foto's er niet op krijgt,maar gelukkig is er nog fb...!!!!!
    Ik hoop wel dat je je snel wat beter gaat voelen..
    dikke kus xxxx

  • 19 Januari 2013 - 11:18

    Sanny:

    spannennnnnnnd !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Emigreren met Activity International

Recente Reisverslagen:

13 Februari 2013

Thuiskomt

07 Februari 2013

Laatste daagjes in Bali

30 Januari 2013

Just Bali

25 Januari 2013

Klusa school & Vulkaan

18 Januari 2013

3de week in Bali / alles is mogelijk
Shannen

Actief sinds 20 Okt. 2013
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 8881

Voorgaande reizen:

31 December 2012 - 11 Februari 2013

Emigreren met Activity International

Landen bezocht: