Bali 2013 - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Shannen - WaarBenJij.nu Bali 2013 - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van Shannen - WaarBenJij.nu

Bali 2013

Blijf op de hoogte en volg Shannen

02 Januari 2013 | Nederland, Schiedam

Goedemorgen daar ben ik weer.

Wat een avontuur hier.
Alles leek goed te gaan tot dat ik in denpasar was, want er was namelijk niemand op het vliegveld. Gelukkig kwam er een meisje uit Bali die vroeg of ik mee wilde rijden naar ubud.. Mijn redder in nood!! Ik heb er vier u over gedaan om naar green lion te komen echt wat een ramp. Maar goed toen lag ik heerlijk in bed, het was zo warm dat ik niet kon slapen. De volgende dag verliep alles goed. Ik was naar de market geweest onwijs mooi alleen het stonk wel. Ze gooien op een hoopje. Ik had maandag niet veel te doen dus ik ben gewoon een beetje rond gaan lopen maar ja ik liep alleen maar rechtdoor omdat ik anders de weg niet wist maar dan kom je niet echt ver dus ik was weer terug gegaan en zat dus op mijn kamer met mijn iPad op oud en nieuw.. Leuk ?!
Doordat ik dat vertelde aan mijn moeder vond ze t heel jammer voor mij dus ging ik uiteindelijk naar een café waar ik 2 jongens heb ontmoet. Super leuk..
Na 12 u is alles Gied gegaan en heb ik het onwijs naar mijn zin..
Gelukkig heb ik ook hele leuke meiden in het huis.

Vandaag gaan we eventjes kijken hoe je les geef.
Tot snel liefs uit Bali

  • 02 Januari 2013 - 05:48

    Charlene:

    Hoi Shannen,

    Allereerst een gelukkig, gezond en mooi nieuwjaar!
    Je nieuwe avontuur is ook echt met een avontuur begonnen!
    Het is toch allemaal heel wat hoor!
    En zeker als het dan niet loopt hoe het moet...
    Pffff... gelukkig dat alles toch nog is goed gekomen!
    Je hebt gelukkig nu wat leuke mensen om je heen verzameld, dat scheelt alvast weer!
    Hopelijk gaat nu alles volgens plan!!
    Ook beter voor je familie's gezondheid, haha!
    Nou heel veel plezier verder en geniet ervan!

    Groetjes Charlene.

  • 02 Januari 2013 - 12:09

    Cora:

    HEEEE Shannen
    Wat fijn te horen dat het goed met je gaat. Ik had van je moeder het hele verhaal gehoord....wat een spectaculaire start heb je weer gehad maar nu is alles oke gelukkig.
    Allereerst wens ik je een heel gelukki 2013 en heel veel mooie avonturen waar je straks met een heel mooi gevoel op terug kan kijken.
    Maak plezier meid en vooral....geniet!!!
    Dikke kus van Cora xxxx

  • 02 Januari 2013 - 17:40

    Opa En Oma:

    Heyyyyyyyyy Shan..

    Nou Meis, je hebt wel een vuurdoop zelfstandigheid ondergaan.
    Wat een onderneming hé!
    Maar gisteren is het beter gegaan omdat de andere meisjes er zijnen met contact naar nederland wat heel belangrijk voor ons is.
    We hadden haast lopend naar je toegekomen als het moest.Zie je het voor je?
    Opa met mij op zijn rug.haha.
    Ben blij dat je het nu naar je zin hebt.
    Geniet zoveel als je kan.
    Dikke knuff............van ons.xxxxxxxxxxxx


  • 02 Januari 2013 - 20:30

    Sylvia Kouwenhoven:

    hoi wijffie,toch nog fijn dat je wat op je blog kon schrijven,ondanks dat je een buikgriep hebt!!!!!
    Ik hoop dat je een hele fijne tijd i n de tempel hebt een vrijdag!
    Oja ik moest van Joyce zeggen dat die blonde van gtst ook in Bali is voor te surfen,misschien kom je haar wel tegen t weekend..!!Ik hoop dat je snel opknapt..!!!
    spreek je morgen weer !!!!
    dikke kus
    xxxx love u
    ps. Bo mist je wel hoor!!!!!

  • 02 Januari 2013 - 20:37

    Rene Kouwenhoven:

    Hoi schat,

    Leuk stukje heb je geschreven. Het lesgeven zal wel spannend zijn. Zo te lezen ga jij je draai wel vinden op Bali. Hier is het IETS kouder dan bij jou, jij hebt zweetdruppels op je hoofd en wij regendruppels... hihihi.
    We missen je, maar zijn blij dat jij het naar je zin hebt.
    En we kunnen het niet vaak genoeg zeggen, we zijn hartstikke trots op je.

    Heel veel liefs.
    xx pa en ma

  • 02 Januari 2013 - 20:49

    Joyce:

    hey shan,

    leuk dat we iets van je kunnen lezen en dat het nu allemaal tot zo ver goed gaat.(slaap nu eindelijk weer beter)
    natuurlijk hou je moeder me helemaal op de hoogte daar ben ik wel blij om en als ik iets eerder leest breng ik je moeder op de hoogte maar je moeder is meestal de eerste die mij wat meld.
    ik wil je wel even melden dat wij heeeeeel erg trots op je zijn het is toch een hele onderneming voor mijn kleine nichtje van 19 want je ben nog steeds mijn kleine en enige liefste nichtje.
    verder willen wij je heel veel plezier en fun toe wensen en dat je maar enorm mag genieten.

    heeeeeeel veel liefs van tanti,oom en wesley xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 02 Januari 2013 - 21:55

    San:

    Hee shan,
    Fijn dat je het naar je zin hebt!
    super leuk dat je je droom waar kan maken.
    Leuk om het zo te lezen van me oud klasgenootje
    Ik wens je nog veel plezier en succes daar!
    Xx san (van het vos)

  • 05 Januari 2013 - 01:23

    René En Regina:

    Hallo Shan,
    fijn te lezen dat je het naar je zin heb!!! gelukkig maar. van je moeder heb ik ook al genoeg verhalen gehoord.ook heb ik begrepen dat je gaat surfen gaaf hoor. nou Shan geniet er lekker van en we lezen je spannende verhalen wel hoop ik hahahahaha groetjes en xxxx van René en Regina en Yoeri niet te vergeten

  • 07 Januari 2013 - 15:32

    Sanny:

    Ha Shan !

    Als eerste nog even de allerbeste wensen voor 2013 !! Dat het maar een goed en geweldig jaar mag worden en dat al je wensen uit mogen komen. Hoe is het nu daar ? Je laatste bericht is van 2 januari , dus je begrijpt.... ik ben erg benieuwd naar een update !!

    Heb je een beetje leuke groep daar ? Leuke kindjes om les aan te geven ? En de andere leraren ?
    Ik las ook dat je een paar jongens hebt ontmoet tijdens oudejaarsavond.... vertel ?? zit er een lekker ding bij of was het he-le-maal niets ??

    Nou meiske, ik hoop snel weer wat van je te lezen....

    Dikke knuffels
    Gerard en Sandra Kouwenhoven
    xxxxxxxxxxx

  • 07 Januari 2013 - 15:42

    Sylvia:

    nee san er waren geen leule jongens bij.......!!!!!!!!
    Maar het lesgeven vond ze geweldig,de kinderen [groep 3]waren super lief wapte ze!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiedam

Emigreren met Activity International

Recente Reisverslagen:

13 Februari 2013

Thuiskomt

07 Februari 2013

Laatste daagjes in Bali

30 Januari 2013

Just Bali

25 Januari 2013

Klusa school & Vulkaan

18 Januari 2013

3de week in Bali / alles is mogelijk
Shannen

Actief sinds 20 Okt. 2013
Verslag gelezen: 739
Totaal aantal bezoekers 8880

Voorgaande reizen:

31 December 2012 - 11 Februari 2013

Emigreren met Activity International

Landen bezocht: