8 januari - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Shannen - WaarBenJij.nu 8 januari - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Shannen - WaarBenJij.nu

8 januari

Blijf op de hoogte en volg Shannen

08 Januari 2013 | Indonesië, Ubud

Goedemorgen,
Het duurde eventjes maar de verbinding is niet zo goed hier en het weekend was ik naar een eiland geweest dat was echt zo leuk. We zijn wezen surfen en ergens wat wezen eten.
De foto's komen kater want die staan op m'n camera dus daarom moet ik eerst eventjes met mijn iPad foto's maken.
Gister was mijn eerste dag met lesgeven en dat was onwijs leuk de kinderen zijn zo lief en willen zo graag leren.
Nooit gedacht dat ik dit zou durven.
Het is raar maar het voelt hier als m'n huis omdat je natuurlijk met iedereen steeds een betere band krijg.
Ik ga zo eventjes m'n les voorbereiden en daarna lesgeven.
Fijne dag en tot snel
Liefs uit bali

  • 08 Januari 2013 - 02:00

    Cora:

    Heeee Shan...
    Wat fijn te horen dat je het zo naar je zin hebt zeg....het zijn mooie avonturrn die je daar meemaakt; een hele andere wereld dan hier bij ons....
    Je grenzen verleggen en dingen doen die je nooit van jezelf verwacht had dat is het mooiste wat er is.
    Ik ga nog ff slapen want het is jier 2uur in de nacht en dan hoort een fatsoenlijk mens
    dus te slapen ha ha..

  • 08 Januari 2013 - 06:20

    Charlene:

    Hoi Shannen,

    Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt op Bali!
    En gesurfd... gaaf hoor!!!
    Leuk dat je nu ook je eerste les hebt gegeven.
    Ja, het is daar een hele andere wereld, maar als je je op je gemak voelt kan het overal als 'thuis' voelen!!
    Ik wens je nog veel plezier en ben benieuwd naar de foto's!
    Doeiiiii

    Gr. Charlene.

  • 08 Januari 2013 - 08:54

    Oma Joke:

    Hoi meis

    Zo kom je steeds meer voor verrassingen te staan over jezelf.
    En we kijken uit naar je foto's.
    De kinderen zullen het leuk hebben met je. Daar zben ik van overtuigd.
    En ja, als ik niet kunnen slapen zoals Cora, hebben we een goede afleiding aan deze blog.
    steeds even kijken of er een verslag is van je.
    Mijn tablet ligt naast mijn bed. Verslaafd?? !!! hahahaha
    Fijne dag lieverd en tot.................het volgende verslag.

    Dikke (olifantjes)knuffel. hahaha

  • 08 Januari 2013 - 10:56

    Sylvia:

    nou jook niet zo minachtig over jezelf,met je olifantenknuffels !!!!!!!!!! hahahahaah

  • 08 Januari 2013 - 12:27

    Joke:

    Je kent hem toch wel Syl..hahahahaha en bedankt.hahahaha

  • 08 Januari 2013 - 12:38

    Sylvia:

    youre welcome !!!!!

  • 08 Januari 2013 - 12:53

    Sanny Kouwenhoven:

    Heeeeeys mupke !!

    Zo dat klinkt goed allemaal !! Ik ben jaloers... !! Surfen... les geven.. geweldig !!
    En dan ook nog zo´n bruine snoet krijgen... aaaaaah ik wil niet weten hoe bruin je straks bent als je na 6 weken terug bent hierzo in ons koude kikkerlandje....

    Dikke kusssssssssss
    San (en uiteraard ook van Geer natuurlijk !!!)

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 08 Januari 2013 - 13:15

    Sylvia:

    Nemen wij toch een zonnebankkie !!!!!

  • 08 Januari 2013 - 18:09

    Tanti:

    hoi shannen,

    leuk weer wat te lezen fijn dat je het zo naar je zin heb.

    ik zie wel dat je ook altijd nog juf kan worden geniet er maar van want voor je het weet is het 11 februari.

    ben erg benieuwd naar de foto''s .

    liefs tanti, ronny en wes x x x x x x x x x x x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Emigreren met Activity International

Recente Reisverslagen:

13 Februari 2013

Thuiskomt

07 Februari 2013

Laatste daagjes in Bali

30 Januari 2013

Just Bali

25 Januari 2013

Klusa school & Vulkaan

18 Januari 2013

3de week in Bali / alles is mogelijk
Shannen

Actief sinds 20 Okt. 2013
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 8882

Voorgaande reizen:

31 December 2012 - 11 Februari 2013

Emigreren met Activity International

Landen bezocht: